Ugrás a fő tartalomra

Teszt-Elek

Elkezdtem a TC01A01 kódszámú feladatot, melyben leírtam az eddigi tapasztalatokat (még csak keveset). Igaz, hogy csak november 20-án határidős a feladat, de semmi gond mert addig bármikor szerkeszthető. Menet közben kitöltöttem újból az előzetes tudásszintmérő tesztet is, de azt írja, hogy az első hét után töltsem ki megint. Lehet, hogy valamit rosszul csináltam? Azt gondoltam, hogy majd a két adatot összeveti a gép, de nekem kellett. Azért van fejlődés! Bízhatok magamban, mert a keretrendszerről és szolgáltatásairól már sokkal többet tudok. Nagyon várom már a felmérést a tanulóim körében is, hogy milyen eredmények jönnek ki, (átnéztem a tesztet, Anikónak jeleztem pár dolgot -nagyon gyorsan reagált!).
Jövő héten videokonferencia! -pontos időpont egyeztetés alatt.
Visszatérve a tesztre, még van tanulnivalóm pl. az itthon elterjedt LMS rendszerekről (WebCT, Moodle-ezt már kezdem kapizsgálni). A tesztben "Közösségi könyvjelzőn" a blog bejegyzéseket kell értenem? -ha igen, akkor tudok bejegyzést írni, de ha nem, akkor nem értem a meghatározást (pedig próbáltam a fogalomtárat is).
Azt hiszem itt járok most, de lesz folytatás!

Megjegyzések

  1. A Közösségi könyvjelzőn nem a blogbejegyzést kell érteni:)A közösségi könyvjelző lényege, hogy internetes linkjeinket, hivatkozásainkat megoszthassuk egymással. A leckében megtalálod részletesen, hogy mi is ez pontosan:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elektronikus könyvtár...

Az elektronikus könyvtárba látogattam, megkerestem Kulcsár Zsolt tanulmányát (sőt már olvasgatom is, nem mondom, hogy könnyen emésztem, de átrágom magam rajta). Nem is erről, hanem a könyvtárról, mint a tanulást segítő "eszközről" ejtenék néhány gondolatot. Nem tudom, mennyire népszerű a fiatalok körében ez az oldal (az én diákjaim egyike sem jelölte meg, hogy ajánlaná valakinek), de én mindenképpen megtenném, hogy búvárkodjanak benne. Amikor az iskolában készültünk a népmese napjára, innen ajánlottunk a gyerekenek könyvet, és a kitűzött feladatokat csak akkor tudták megoldani, ha ellátogattak erre az oldalra. Biztosan tudom, hogy akkor meglátogatták, de azóta... Azt gondolom, hogy még mindig jobban szeretünk papír alapú dokumenteket olvasni (magamból kiindulva), a gyerekek esetében is látom, hogy inkább kinyomtatják a szükséges részeket, ha olvasniuk kell (persze egyre kevesebbet, legalábbis kötelezőt). Én nem is szeretem ezt a "kötelező" megjelölést -bocsánat a ma...

Üzenőfal létrehozása

Próbálkozom ezekkel a web 2-es eszközökkel, és ahogy belemélyedek egyre jobban megtetszenek. Azt a baj, hogy amikor a negyedik - ötödik eszközt használom, az elsőket már el is felejtettem. Jól van ez így? Saját tanítási gyakorlatomban csak fokozatosan (pl. egy darabig kizárólag csak egyet - kettőt használnék) vezetném be. A gondolattérkép és az üzenőfal tünik számomra a legalkalmasabbnak a mindennapi használatra. Aztán majd lassan tovább. Nem akarok elveszni a sűrű rengetegbe. Üzenőfalam jelen állapotában így néz ki: http://www.protopage.com/vasarhelyi Ezt látjátok, ha klikkeltek

Feladatleadás

Megint kések a határidős feladatom leadásával, pedig nagyon igyekszem (mentségemre legyen mondva, hogy "csak 2 nap a csúszásom"). A tanfolyami aktivitásomat kellne bemutatnom, az eltelt 4-5 hét alatt (már ennyi ideje dolgozunk közösen, hogy repül az idő!). Szóval szerintem dolgoztam keményen (persze lehetett volna még szorosabban is beosztani az időt) - nagyon nehéz a saját időbeosztásom alapján gazdálkodni az idővel és a tananyaggal. A tevékenykedéseimet összefoglaltam egy dokumentumban, melyet most itt teszek közzé. http://docs.google.com/Doc?id=ddqn34dm_4sq5xxkgs